Zayende Travel Agency Biz geziyoruz, haydi siz de gelin . travel . culture . photography
. seyahat . kültür . fotoğraf
Ana Sayfa Yurtiçi Geziler Yurtdışı Geziler Fotoğraf Söyleşi ve Gösterileri İstanbul Gezileri Zayende Atölye Fotoğraf Gezileri
::.. KUZEYDEN GÜNEYE VİETNAM ve KAMBOÇYA-23 Kasım-5 Aralık 2019..::    ::.. YILDIZLAR ALTINDA NEMRUT Fotoğraf ATÖLYESİ-2- 1-3 Ağustos 2019..::    .:: YAZILIKAYA'da YILDIZ POZLAMA FOTOĞRAF ATÖLYESİ 24-25 Ağustos 2019 ;;,    ,:: VAN GÖLÜ'nden AĞRI DAĞI'na YOLCULUK 13-15 Eylül 3029 ::,    ,::BAĞBOZUMUNDA FRANSA'dan ALMANYA'ya KÖYLER 18-22 Eylül 2019 ::.     Hizmet Verdiğimiz Kuruluşlar Hizmetler Hakkımızda Bize Ulaşın
 Zayende Yolculuklar
DOĞU EKSPRESİ ile KARS 4
Bir kez daha en doğudan başlayarak yaşıyoruz sonbaharı. Kars'ı ve güzelliklerini sapsarı ışık altında gezdikten sonra Doğu Ekspresi ile Kars'tan ayrılıyoruz. Uçakla gidip trenle dönüyoruz. Gezi treninin ana durakları içerisinde DİVRİĞİ'yi ve SİVAS'ı geziyoruz. Sonbahar renkleriyle KARS, ÇILDIR Gölü ve ANİ Harabeleri ise doyumsuz güzellikler sunacak. SON YERLER

Tarih : 25.10.2019
YEDİGÖLLER SENFONİSİ
Yedigoller'de gerçekleştireceğimiz günü birlik fotograf atolyesinde Sonbahar renklerinin tüm canlılığıyla yaşandığı göller diyarında sabahın ilk ışıklarıyla başlayacak çalışmalar gün boyunca sürecek. (Geceden hareket)

Tarih : 2.11.2019
KASIM'da KARS DOĞU EKSPRESİ İLE 6
Kasımda DOĞU EKSPRESİ ile Kars yolculuğundayız bir kez daha. Kış yaklaşırken gezi treninin ana durakları içerisinde KARANLIK KANYONU rahatlıkla gezebileceğimiz son güzel zamanlar. Kara kavuşmuş Anadolu'yu geçip KARS, ÇILDIR Gölü ve ANİ Harabeleri 'nde kışa merhaba diyeceğiz. Bu yolculuğumuzda Uçakla gidip trenle dönüyoruz.

Tarih : 15.11.2019

KUZEYDEN GÜNEYE VİETNAM ve KAMBOÇYA
Yeniden Güneydoğu Asya'nın incilerinden Vietnam ve Kamboçya'ya gidiyoruz. Ho Chi Minh'in kenti, Mekong Deltası, Ha long Körfezi, fenerlerle donanmış Hoi An, Sapa vadileri ve köylerinde geçireceğimiz doğal, zarif ve lezzet dolu günler bizi bekliyor. Angkor'daki kalıntılar, dev ağaç köklerinin arasında kalmış tapınaklar karşısında ise nefesiniz kesilecek. SON YERLER

Tarih : 23.11.2019
Aralık'ta DOĞU EKSPRESİ İLE KARS 7
Anadolu'da kış başlamışken DOĞU EKSPRESİ ile yine yollardayız. Tren yolculuğumuz boyunca durduğumuz uzunca süre duracağımız İLİÇ, ERZİNCAN ve ERZURUM'u da gezme imkanımız olacak. KARS, ÇILDIR GÖLÜ, ANİ HARABELERİ bütün güzellikleriyle bizi bekliyor.

Tarih : 10.12.2019
FRANSA VE ALMANYA KÖYLERİNDE YENİ YIL PAZARI
Aralık ayı yeni yıla hazırlıkla geçer dediğimiz için yolumuzu Fransa ve Almanya köylerine çeviriyoruz. Çam ağaçları, ışıklarla süslenmiş Colmar, Strasbourg"un ardından Alsace bölgesindeki Almanya köylerinin en güzellerine gidiyoruz. Sıcak şarapların, yemeklerin, müziklerin ve alışverişin tadını çıkaracağımız bir yolculuk bu.

Tarih : 11.12.2019

DOĞU EKSPRESİ ile KARS 8
Kış geldi, Anadolu'da kar masalları söylenmeye başladı. Biz de kendi masalımızı söylüyoruz DOĞU EKSPRESİ ile yollarda. KARS'ı, ANİ HARABELERİ'ni, ÇILDIR'ı gezip CİRİT OYUNLARINı,izliyouz. tTenle dönüşümüzde DİVRİĞİ ve SİVAS geziyoruz.

Tarih : 18.12.2019
Karda Kışta DOĞU EKSPRESİ İLE KARS 9
Karda kışta DOĞU EKSPRESİ'nde gezmenin dayanılmaz keyfiyle yollardayız. Karlar altındaki Anadolu'nun kar masalları anlatığı bir zamana yolculuk yapıyoruz.KARS, ANİ, ÇILDIR, CİRİT OYUNLARI, BOĞATEPE'nin dışında Trenin ana duraklarından DİVRİĞİ ve SİVAS'ı da görüyoyoruz. KAYITLARIMIZ DOLMUŞTUR TEŞEKKÜR EDERİZ.

Tarih : 10.1.2020
Karda DOĞU EKSPRESİ ile KARS 10
Her yeri kar kaplamışken DOĞU EKSPRESİ'yle bir kez daha yollardayız. Karlar altındaki Anadolu'nun kar masalları anlatığı bir zamana yolculuk yapıyoruz.KARS, ANİ, ÇILDIR,CİRİT OYUNLARI, BOĞATEPE'nin dışında Trenin ana duraklarından DİVRİĞİ ve SİVAS'ı da görüyoyoruz. SON YERLER

Tarih : 24.1.2020

DOĞU EKSPRESİ ile Şubatta KARS
Bu kez en doğudan başlayarak yaşıyoruz sonbaharı. Kars'ı ve güzelliklerini sapsarı ışık altında gezdikten sonra Doğu Ekspresi ile Kars'tan ayrılıyoruz. Uçakla gidip trenle dönüyoruz. Gezi treninin ana durakları içerisinde DİVRİĞİ'yi ve SİVAS'ı geziyoruz. Sonbahar renkleriyle KARS, CİRİT OYUNLARI ÇILDIR Gölü ve ANİ Harabeleri ise doyumsuz güzellikler sunacak.

Tarih : 4.2.2020
DOĞU EKSPRESİ ile KARS 11
Masal gibi bir kış yolculuğunda daha DOĞU EKSPRESİ yolcusuyuz. Tren ile gidip uçak ile dönüyoruz. Kar altında Kars'ı yaşayıp Ani Antik kentini görmek kesinlikle bir ayrıcalık. Ve yolculuğu taçlandıran Çıldır Gölü ve Boğatepe Köyü unutulmaz anılar bırakacak. KAYITLARIMIZ DOLMUŞTUR TEŞEKKÜR EDERİZ.

Tarih : 11.2.2020
Şubat'ta DOĞU EKSPRESİ ile KARS 12
Kış güzeli şubatta DOĞU EKSPRESİ ile yine Anadolu yollarındayız. Doya doya kar manzaraları izleyeceğiz, kış güneşine doyacağız. KARS, ANİ, ÇILDIR,CİRİT OYUNLARI, BOĞATEPE'nin dışında Trenin ana duraklarından DİVRİĞİ ve SİVAS'ı da bizi bekler. SON YERLER

Tarih : 12.2.2020

VENEDİK KARNAVALI 2020
Dünyanın en etkileyici şehirlerinden biri olan Venedik'te Karnaval zamanı maskeler, kostümler, gondollar, kanallar, saraylar arasında Yelda Baler ile hem kültür hem fotoğraf gezisi . Venedik içinde konaklayanlardan olun.

Tarih : 20.2.2020
DOĞU EKSPRESİ ile KARS 13
Şubatta DOĞU EKSPRESİ ile yine Anadolu yollarındayız. Doya doya kar manzaraları izleyeceğiz, kış güneşine doyacağız. KARS, ANİ, ÇILDIR,CİRİT OYUNLARI, BOĞATEPE'nin dışında Trenin ana duraklarından DİVRİĞİ ve SİVAS'ı da bizi bekler.

Tarih : 23.2.2020
Mart'ta DOĞU EKSPRESİ ile KARS 14
Kars'ta kış devam ediyor. Biz de DOĞU EKSPRESİ ile o güzelim yolları geçerek gitmeyi sürdürüyoruz.Doya doya kar manzaraları izleyeceğiz, kış güneşine doyacağız. KARS, ANİ, ÇILDIR,CİRİT OYUNLARI, BOĞATEPE'nin dışında Trenin ana duraklarından ILIÇ; ERZİNCAN, ERZURUM da bizi bekliyor.

Tarih : 2.3.2020

DOĞU EKSPRESİ ile KARS 15
Bahar yaklaşıyor. DOĞU EKSPRESİ ile Anadolu'yu boydan boya geçiyoruz. Baharın KARS, ANİ, ÇILDIR,CİRİT OYUNLARI, BOĞATEPE'nin dışında Trenin ana duraklarından DİVRİĞİ ve SİVAS da bizi bekliyor.

Tarih : 23.3.2020
Nisan'da DOĞU EKSPRESİ ile KARS 16
Baharın başlangıcında nisanda DOĞU EKSPRESİ Anadolu yollarındayız. Uyanan doğa manzaralarını izleyip bahar güneşini içimize çekeceğiz. KARS, ANİ, ÇILDIR BOĞATEPE'nin dışında Trenin ana duraklarından DİVRİĞİ ve SİVAS da bizi bekler.

Tarih : 10.4.2020
KÜLTÜRLER DİYARI İRAN
İLKBAHAR'DA YENİDEN İRAN'dayız. Sokaklar, bahçeler, parklar, meydanlar, çarşılar... Sokaklara taşan şiirler şairler... Tarihin taşlarda can bulduğu İRAN'a kültür yolculuğuna çıkıyoruz. Meşhed, Şiraz, Persapolis, Yezd, İsfahan, Abyaneh, Tahran

Bayramda DOĞU EKSPRESİ ile KARS 17
Ve işte tam anlamıyla bahar! Mayısta DOĞU EKSPRESİ ile o güzel Anadolu'nun yollarını geçerek gitmeyi sürdürüyoruz.Yemyeşil tepelerin, masmavi nehirleri aşıp varacağız KARS'a. KARS, ANİ, ÇILDIR BOĞATEPE'nin dışında Trenin ana duraklarından İLİÇ, ERZİNCAN ve ERZURUM'u da gezeceğiz.

Tarih : 22.5.2020
 Zayende Atölye
Fotoğraf Seminerleri
Yelda Baler'le FOTOĞRAF OKUMALARI

Fotoğraf madem bir dildir, gelin fotoğrafın dilbilgisini çalışalım. Dilin teknik bilgilerini kontrol ettikten sonra da anlatımı daha anlaşılır kılalım. Kısacası çektiğiniz fotoğrafları masaya yatırıp neden doğru neden değil, daha iyi nasıl yapabilirsiniz çalışalım.
Randevu alın
Fotoğraf Seminerleri
SONY TANITIMLARI

SONY fotoğraf makineleri tanıtımları ve menü anlatımları
Belirlenen günlerde

16   17   18   19   20   21   22
  23   24   25   26   27   28   29
  Tüm Etkinlikler
©2008 - ZAYENDE Travel Agency- TURSAB A 5937 Bagdat Caddesi Feneryolu Sit. 131/103 Feneryolu / Kadiköy - Istanbul ( Feneryolu Sabit Pazari Yani Köşe Bina )
Tel: 00 90 216 348 90 87 - Faks: 00 90 418 35 00 - GSM - 00 90 533 668 04 10 / Kroki İçin Tıklayınız >>>
zayende@zayende.com
© Sitede bulunan yazi ve fotograflar, telif haklari kanununa göre yazili ve internet dahil hiç bir ortamda bölümler halinde de olsa, izinsiz yayinlanamaz ve kullanilamaz.